برای ثبت نام در سایت نورا، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- به وبسایت نورا به آدرس www.nouraco.ir مراجعه کنید.
۲- در گوشه بالا سمت چپ صفحه، روی علامت آدمک کلیک کنید.( در نمای موبایلی آدمک در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد)
۳- در کادر «شماره موبایل»، شماره موبایل خود را وارد کنید و روی «ورود به پنل کاربری» کلیک کنید.
۳- کد ورود پیامک شده را وارد کنید.
۴-در قسمت «پروفایل»، اطلاعات خواستهشده را وارد کنید.
آیا امکان خرید اینترنتی، بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری و ثبتنام وجود دارد؟
خیر، برای خرید اینترنتی از سایت، لازم است که حساب کاربری ایجاد کنید. این کار باعث میشود که خریدهای شما در پروفایلتان ثبت شود و بتوانید آنها را به راحتی پیگیری کنید. اما اگر در هر حال خرید از سایت برای شما مشکل است می توانید به ادمین پاسخگویی در تلگرام یا واتساپ پیام دهید همکاران نورا سفارش شما را ثبت می کنند. شماره پشتیبانی ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴
چگونه می توان در صورت مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه این پیامک ها را فعال نمود ؟
به منظور رفع این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی مشترکین همراه اول می توانند عدد۲ را به شماره ۸۹۹۹ و مشترکین ایرانسل عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک نمایند.
چطور از موجودی کالای دلخواهم در شعبه های فروش حضوری مطلع شوم؟
در تلگرام یا واتساپ با ادمین پاسخگویی به شماره ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴ ارتباط بگیرید. همکاران نورا شما را راهنمایی می کنند.
نحوه ثبت سفارش
در چه زمانی از روز میتوانم از فروشگاه اینترنتی خرید کنم؟
شما میتوانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته خرید خود را انجام دهید. ارسال سفارشات دو روز در هفته انجام میشود و در روزهای تعطیل ارسال نداریم
آیا امکان پرداخت هنگام تحویل کالا وجود دارد؟
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت فقط به صورت اینترنتی صورت میگیرد.
آیا پس از ثبت سفارش امکان اضافه کردن کالا وجود دارد؟
خیر وقتی سفارش شما ثبت شد تغییر در آن امکانپذیر نیست و باید سفارش جدید ثبت بفرمایید.
آیا می توانم پس از ثبت سفارش آدرس را تغییر بدهم؟
برای هماهنگی تغییر آدرس لازم است قبل از تحویل بسته تان به اداره پست با پشتیبانی تماس بگیرید.
چطور می توانم کالایی که در سایت تمام شده خریداری کنم؟
به ادمین پاسخگویی در تلگرام پیام دهید اگر لباس مدنظر در شعبه ها موجود باشد برای شما ثبت سفارش می کنند.
پیگیری سفارش
نحوه ارسال و زمان تحویل سفارشات اینترنتی نورا چگونه است؟
سفارشات توسط پست پیشتاز و بین 3 تا 4 روز کاری ارسال میشوند. اینکه بسته پستی در شهر و محله شما دقیقاً چه زمانی به دست شما برسد را می توانید از طریق کد پیگیری پست در سایت اداره پست چک کنید . کد پیگیری شما در پنل کاربری تان درج می شود.
از کجا متوجه شوم سفارشم ارسال شده یا نه؟
سفارش ثبت شده شما در هر مرحله ای که باشد برای شما پیامک می شود. هنگامی که کد رهگیری پست در پنل شما درج شد می توانید زمان دریافت بسته تان را از سایت اداره پست پیگیری بفرمایید.
آیا امکان ارسال فوری با پیک وجود دارد؟
بله در صورت تمایل می توانید با دفتر مرکزی نورا تماس حاصل نموده و ارسال با پیک در تهران را درخواست نمایید. شماره دفتر مرکزی ۰۲۱۶۶۵۰۸۰۸۳
ضمناً شما می توانید از هر یک از شعبه های تهران به صورت تلفنی خرید نموده و کالای خود را با پیک تحویل بگیرید. شماره ها در بخش شعب در وبسایت درج شده است.
تعویض و مرجوع
در صورت مغایرت سفارش با بسته ارسالی چه باید کرد؟
در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت داشته باشد، تا 24 ساعت فرصت دارید که موضوع را به واحد پشتیبانی نورا اطلاع دهید.
واحد پشتیبانی پس از بررسی موضوع، اقدامات لازم را انجام میدهند.
شماره های پشتیبانی : ۰۲۱۶۶۵۰۸۰۸۳ و ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴
اگر بخواهم لباسم را تعویض کنم هزینه ارسال بر عهده کیست؟
در هر تعویض و مرجوع کالا هزینه ارسال بر عهده خریدار است. در صورتی که لباس ارسال شده ایراد داشته باشد نورا هزینه بازگشت کالا را متقبل می شود.
شرایط مرجوعی کالا چگونه است؟
لباسهایی که از نورا خریداری می شود اگر به هر دلیلی مورد پسند واقع نشد یا سایز مناسب شما نبود می توانید تعویض یا مرجوع کنید.
شرایط مرجوعی:
حتما قبل از ۲۴ ساعت پس از تحویل به پشتیبانی اطلاع دهید٬ بدون هماهنگی تعویض و مرجوع پذیرفته نمی شود.
کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد.
تگ و لیبل کالا نباید جدا شده باشد.
کالا نباید بوی بدن یا عطر بدهد.
کالا نباید به هیچ عنوان شسته شده باشد.
کالا نباید کوتاه شده یا تغییری در آن ایجاد شده باشد.
استثنائات:
در حراج و جشنواره امکان تعویض مرجوع کالا وجود ندارد.
در هر سفارش فقط یک بار امکان تعویض وجود دارد و هزینه ارسال پست بر عهده خریدار است.
آیا خریدهای آنلاین قابل تعویض و مرجوعی به صورت حضوری هستند؟
خیر برای تعویض و مرجوع باید با پشتیبانی هماهنگ کنید. ایشان در صورت امکان با شما همکاری کرده و شما را راهنمایی می کنند.
بازگشت هزینه ی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
کیف پول خرید شما به میزان مبلغ مرجوعی شارژ می شود و در صورت تمایل وجه حداکثر تا یک هفته پس از دریافت کالا توسط نورا برای مشتری محترم واریز می گردد.
همچنین می توانید با ادمین سایت در پلتفرم های مختلف در تماس باشید.