سبدخرید

دسته بندی و جستجو

مجله مُد

پروفایل

شعب و نمایندگی های نورا
اینجا کلیک کنید

دفتر مرکزی نورا

ساعات کار :

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۷

ایمیل :

info@nouraco.ir

توجه

دقت فرمایید دفتر مرکزی جهت فروش محصولات نمی باشد مراجعه مشتری پذیرفته نمی شود در صورتی که درباره خرید اینترنتی خود سوالی دارید می توانید با دفتر مرکزی تماس بگیرید.

شعبه تندیس

نشانی :

میدان تجریش، خیابان جعفری، تندیس سنتر، طبقه منفی دو، واحد 40

ساعات کار :

هر روز ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب

مسیریابی با :

شعبه مگامال

نشانی :

اکباتان ، مجتمع تجاری مگامال، طبقه f1، واحد 133

ساعات کار :
هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب
مسیریابی با :

شعبه کوه نور

نشانی :

خیابان پیروزی – نرسیده به چهارراه کوکا کولا – مجتمع تجاری کوه نور – طبقه اول – واحد ۱۰۲

ساعات کار :
هر روز ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
مسیریابی با :

شعبه دلگشا

نشانی :

بازار بزرگ تهران . جنب ایستگاه مترو پانزده خرداد. پاساژ دلگشا . طبقه منفی ۵ . واحد ۶۳

ساعات کار :
شنبه تا پنجشنبه ۹ الی ۱۸ جمعه ۱۰ الی ۱۷
مسیریابی با :

شعبه قم

نشانی :

بلوار محمد امین ،نبش کوچه ۱۶ ،مجتمع تجاری شهر ،طبقه اول ،پلاک ۱۰۰

ساعات کار :
شنبه تا ۵ شنبه ۱۰/۳۰ الی
۱۳/۳۰و ۱۷ الی ۲۱ جمعه ۱۷ الی ۲۱
مسیریابی با :
noura_qom @

شعبه مشهد

نشانی :

احمد آباد، نبش رضا، مرکز خرید خورشید، طبقه منفی یک

ساعات کار :

همه روز ۱۰ الی ۲۰ جمعه ۱۲ الی ۲۰

مسیریابی با :
noura_mashhad @

نمایندگی شیراز

نشانی :

دروازه کازرون به سمت چهارراه گمرک(خیابان مشیر شرقی)، مجتمع تجاری مشیر، نیم‌طبقه منفی یک

ساعات کار :

هر روز صبح‌ ۱۰ الی ۱۳ بعدازظهر ۱۷ الی ۲۲

مسیریابی با :
noura.shiraz @

نمایندگی کاشان

نشانی :

خیابان امیرکبیر، بعد از چهارراه سلمان، پاساژ امیرکبیر
ساعات کار :

از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷:۳۰ تا ۲۲

مسیریابی با :
noura_kashan @
سبد خرید0
هیچ کالایی در سبد خرید وجود ندارد!
ادامه خرید
0
پشتیبانی نورا
برای ثبت نام در سایت نورا، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- به وب‌سایت نورا به آدرس www.nouraco.ir مراجعه کنید.
۲- در گوشه بالا سمت چپ صفحه، روی علامت آدمک کلیک کنید.( در نمای موبایلی آدمک در سمت چپ پایین صفحه قرار دارد)
۳- در کادر «شماره موبایل»، شماره موبایل خود را وارد کنید و روی «ورود به پنل کاربری» کلیک کنید.
۳- کد ورود پیامک شده را وارد کنید.
۴-در قسمت «پروفایل»، اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید.
خیر، برای خرید اینترنتی از سایت، لازم است که حساب کاربری ایجاد کنید. این کار باعث می‌شود که خریدهای شما در پروفایلتان ثبت شود و بتوانید آنها را به راحتی پیگیری کنید. اما اگر در هر حال خرید از سایت برای شما مشکل است می توانید به ادمین پاسخگویی در تلگرام یا واتساپ پیام دهید همکاران نورا سفارش شما را ثبت می کنند. شماره پشتیبانی ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴
به منظور رفع این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی مشترکین همراه اول می توانند عدد۲ را به شماره ۸۹۹۹ و مشترکین ایرانسل عدد ۱ را به شماره ۵۰۰۵ پیامک نمایند.
در تلگرام یا واتساپ با ادمین پاسخگویی به شماره ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴ ارتباط بگیرید. همکاران نورا شما را راهنمایی می کنند.
شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته خرید خود را انجام دهید. ارسال سفارشات دو روز در هفته انجام می‌شود و در روزهای تعطیل ارسال نداریم
خیر، در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد و پرداخت فقط به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد.
خیر وقتی سفارش شما ثبت شد تغییر در آن امکانپذیر نیست و باید سفارش جدید ثبت بفرمایید.
برای هماهنگی تغییر آدرس لازم است قبل از تحویل بسته تان به اداره پست با پشتیبانی تماس بگیرید.
به ادمین پاسخگویی در تلگرام پیام دهید اگر لباس مدنظر در شعبه ها موجود باشد برای شما ثبت سفارش می کنند.
سفارشات توسط پست پیشتاز و بین 3 تا 4 روز کاری ارسال می‌شوند. اینکه بسته پستی در شهر و محله شما دقیقاً چه زمانی به دست شما برسد را می توانید از طریق کد پیگیری پست در سایت اداره پست چک کنید . کد پیگیری شما در پنل کاربری تان درج می شود.
سفارش ثبت شده شما در هر مرحله ای که باشد برای شما پیامک می شود. هنگامی که کد رهگیری پست در پنل شما درج شد می توانید زمان دریافت بسته تان را از سایت اداره پست پیگیری بفرمایید.
بله در صورت تمایل می توانید با دفتر مرکزی نورا تماس حاصل نموده و ارسال با پیک در تهران را درخواست نمایید. شماره دفتر مرکزی ۰۲۱۶۶۵۰۸۰۸۳ ضمناً شما می توانید از هر یک از شعبه های تهران به صورت تلفنی خرید نموده و کالای خود را با پیک تحویل بگیرید. شماره ها در بخش شعب در وبسایت درج شده است.
در صورتی که کالای ارسال شده با سفارش شما مغایرت داشته باشد، تا 24 ساعت فرصت دارید که موضوع را به واحد پشتیبانی نورا اطلاع دهید. واحد پشتیبانی پس از بررسی موضوع، اقدامات لازم را انجام می‌دهند. شماره های پشتیبانی : ۰۲۱۶۶۵۰۸۰۸۳ و ۰۹۲۱۰۱۱۶۰۱۴
در هر تعویض و مرجوع کالا هزینه ارسال بر عهده خریدار است. در صورتی که لباس ارسال شده ایراد داشته باشد نورا هزینه بازگشت کالا را متقبل می شود.
لباسهایی که از نورا خریداری می شود اگر به هر دلیلی مورد پسند واقع نشد یا سایز مناسب شما نبود می توانید تعویض یا مرجوع کنید.شرایط مرجوعی: حتما قبل از ۲۴ ساعت پس از تحویل به پشتیبانی اطلاع دهید٬ بدون هماهنگی تعویض و مرجوع پذیرفته نمی شود. کالا باید در شرایط اولیه و بدون استفاده باشد. تگ و لیبل کالا نباید جدا شده باشد. کالا نباید بوی بدن یا عطر بدهد. کالا نباید به هیچ عنوان شسته شده باشد. کالا نباید کوتاه شده یا تغییری در آن ایجاد شده باشد.استثنائات: در حراج و جشنواره امکان تعویض مرجوع کالا وجود ندارد. در هر سفارش فقط یک بار امکان تعویض وجود دارد و هزینه ارسال پست بر عهده خریدار است.
خیر برای تعویض و مرجوع باید با پشتیبانی هماهنگ کنید. ایشان در صورت امکان با شما همکاری کرده و شما را راهنمایی می کنند.
کیف پول خرید شما به میزان مبلغ مرجوعی شارژ می شود و در صورت تمایل وجه حداکثر تا یک هفته پس از دریافت کالا توسط نورا برای مشتری محترم واریز می گردد.

همچنین می توانید با ادمین سایت در پلتفرم های مختلف در تماس باشید.

اطلاعیه مهم!

نورایی عزیز با توجه به شلوغی ادره پست در هفته های پایانی سال، ممکن است مرسوله شما بعد از تعطیلات نوروز به دست شما برسد.

با تشکر از شما،  مزون نورا

با ما در تماس باشید.